dinsdag 4 december 2012

Spreuken, spreuken en nog eens spreuken

Mijn dag begon vandaag fantastisch! Onze auto kreeg namelijk een groene kaart op de autokeuring, iets wat ik nooit had verwacht. Hij heeft ons nog niet vaak in de steek gelaten en ook vandaag stond hij er gewoon.

Op weg naar huis passeerde ik de kringwinkel van Turnhout, even binnenspringen dan toch maar. Het was immers twee voor tien, ze zouden zo dadelijk openen. Ik wandelde richting de deur en plots... een Zalando-moment! Nee, geen duizend schoenen maar wel enorm veel spreuken mooi naast elkaar uitgestald. De juiste vrouw, op het juiste moment, op de juiste plaats. Het leek alsof het zo had moeten zijn!

Mijn uiteindelijke buit: dertien spreuken voor maar vier euro, die ondertussen al tegen de keldermuur hangen. Meer heb ik niet nodig om een donkere dag als deze wat meer kleur te geven!

Catch of the day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten