woensdag 26 december 2012

Secret Santa plezier

Groot was mijn nieuwsgierigheid toen ik daarstraks een pakketje ging afhalen bij de Post. Stiekem gehoopt dat het van de Secret Santa zou zijn ... en ja hoor, toen de postbeambte mij het pakje in kerstpapier overhandigde was ik quasi 100% zeker. De geheime man/vrouw was dus langs geweest!

Thuis aangekomen moest dat pakketje onmiddellijk geopend worden! De inhoud was fantastisch! Verschillende cadeautjes telkens begeleid met mooie woorden van wijsheid. I love it!

Secret Santa plezier

In het eerste pakje zaten theezakjes, vergezeld van twee vrolijke mannetjes die tijdens een volgende tea-time zeker zijn uitgenodigd!

woorden van wijsheid:
sometimes it's okay if the only thing you did today was
breathe and drink tea

Pakje twee: een super mooie handgemaakte naamstempel met een vogeltje van de enige echte Karen Vandelaer, mijn Secret Santa van dienst. De begeleidende spreuk is trouwens zeer treffend!

woorden van wijsheid:
the creative adult is the child who survived

Wat werd ik verwend... er waren nog twee pakjes over. Eén daarvan woog behoorlijk zwaar, wat kon daar in zitten? Met enige zorgvuldigheid werd het inpakpapier verwijderd. Twee tegelspreuken en één 'tegelgedichtje' kwamen tevoorschijn. Zalig! Die krijgen sowieso een prominente plaats op mijn wall of wisdom

woorden van wijsheid:
start each day with grateful words

In het laatste pakje vond ik een blanco receptenboek voor mijn favoriete gerechten. Ideaal voor het structureren van mijn kaften vol met uitgeknipte receptjes, iets wat al een tijdje op mijn to do lijstje staat. Met dit receptenboek kan ik er onmiddellijk mee aan de slag. Go Ann! 

woorden van wijsheid:
keep calm and cook on

Cadeautjes die meer dan geslaagd zijn... ik ben er ontzettend blij mee! Dankjewel, Karen. En een dikke duim voor de organisatie, Tess! Volgend jaar ben ik weer van de partij.

1 opmerking:

  1. woooow toffe secret santa!! dat heeft karen supergoed gedaan!! de kaartjes met woorden van wijsheid: nice touch en mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen