dinsdag 16 april 2013

Tea time

Een aantal buitenlandse tripjes achter de rug, batterijen opgeladen en terug van weggeweest. I'm still alive and blogging!

Op reis ben ik altijd benieuwd welke producten je vindt in de plaatselijke supermarkten. Zo vond er ook een bezoekje plaats aan Tesco in Sunderland, een hypermarktketen opgericht anno 1924 in Groot-BrittanniĆ«. Wat me direct opviel waren de mooie verpakkingen van het huismerk. Kleurrijk, toffe prints, klaar om aangekocht te worden ... en zo geschiedde het. Citroen-gemberthee, rode bessenthee, kamillethee en muntthee, deze belandden in mijn mandje. 

Thee - huismerk Tesco

Die doosjes maken me helemaal blij! Iemand zin in een tea-time-party?

1 opmerking:

  1. Ik ben meer van de koffie maar die doosjes zijn inderdaad heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen