donderdag 13 maart 2014

Te veel meubels, te weinig plaats

Sommige kamers ten huize Tierlanntijntjes zijn ondertussen heuse opslagplaatsen geworden voor opgeknapte meubeltjes en exemplaren die nog een make-over moeten ondergaan. Daar moest verandering in komen, ik moest terug wat overzicht krijgen.

Afgelopen week heb ik met pijn in het hart een aantal opgemaakte meubeltjes te koop gezet op de gekende tweedehands websites. Tot mijn verbazing kreeg ik snel reactie en een aantal biedingen. Ondertussen heb ik zelfs al drie stuks verkocht! 

Verkoop 1 - wit kastje met glazen schuifdeurtjes

Verkoop 2 - twee nachtkastjes in een nieuw jasje

Moge de meubeltjes een mooi plaatske krijgen bij de nieuwe eigenaars!

1 opmerking:

  1. Goe bezig !! Ik ben nog in de fase van inkopen... heb nog een paar lege muren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen